lørdag den 22. januar 2011

Udfordring...

Jeg er blevet udfordret af Kristin til at svare på lidt spørgsmål, så her kommer de.

4 Tv. programmer jeg ser:
  • Jeg ser ikke Tv.programmer, vores fjernsyn kan kun vise fodbold og så håndbold i denne tid :0) men det er helt ok , så kan jeg strikke og laver andre dejlige ting. Har nu ikke noget i mod at strikke til en god fodboldkamp, man er vel blevet smittet med 2 store fodbold nørder i huset ♥
4 ting jeg har gjort idag:

  • Holdt fri.
  • Glædet mig over, jeg færdig gjorde min uddannelse igår.
  • Kørt sønnen til og fra fodbold.
  • Hjulpet datteren i stalden.
4 ting på min ønskeliste:

  • Et godt og langt liv til min familie og jeg.
  • Sommerhus i Sverige.
  • Garn-garn-garn.
  • Mere tid.
4 ting jeg ikke kan lide:

  • Uretfærdighed/falskhed.
  • Guleærter.
  • Gul og blå (  Brøndby´s trøje, og det Svenske flag går lige.)
  • At strikke med mange farver.
Det var det, håber det giver et lille billede af mig ♥ Jeg siger tak til Kristin men sender den ikke til nogle, skulle du há lyst, så snup den bare :0)

2 kommentarer:

  1. Hyggelgt at vide lidt mere om dig :-) Mit højeste ønske er også en hytte i Sverige - måske engang :-)

    SvarSlet
  2. Så hyggelig å få vite litt mer om deg, tusen takk for koselig kommentar på den nye bloggen min. Det er så vanskelig å starte livstilsendring på egenhånd(har prøvd mange ganger før) så jeg følte at å gjøre det slik vil føles forpliktende for meg selv :) Ha en riktig fin uke :)

    SvarSlet