mandag den 1. august 2011

Så er vinderen fundet...

Jeg fik hjælp fra Random og den første der blev trukket var
 Nr 47 bag det nummer gemte sig Mit kreative univers hun ville gerne bede om sjalet, hvis hun vandt.
Nr. 2 der blev trukket var 36 og der gemte sig Mit sted som gerne ville bede om alpakka.
Og den 3 blev nr. 9 som var Trinepinesin hun ville gerne eje billede 2.

Og den sidste der blev trukket var nr. 15 som er Hexen strik som godt kunne tænke sig billede nr. 1

Håber i bliver glade for jeres gaver, som jeg vil sende til jer,  hvis i vil skrive jeres adresser på kim-lykke@mail.dk til mig.

Og til alle jer andre, tusind tak, håber i vil være med en anden gang

8 kommentarer:

  1. Dejlige ting du har udloddet

    SvarSlet
  2. Ej hvor dejligt :) Mange tak...

    SvarSlet
  3. Å! Så gøy.
    Tusen takk:)

    SvarSlet
  4. Hold da op, hvilken overraskelse!! Jeg er ellers næsten holdt op med at læse "og vinderen er..." Nu skal der broderes!
    Tusind tak

    SvarSlet
  5. Sikke en flot Give away du har haft gang i.
    Tillykke til alle de glade vindere.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  6. Hjertelig tillykke til dem alle.

    SvarSlet
  7. Hej
    Tak til jer alle :)

    Ville bare lige fortælle at jeg har lavet et takke indlæg til dig Lykke.
    Er rigtig glad for sjalet, det er super smukt!

    Venligst
    Ria-Kirstine

    SvarSlet