lørdag den 8. oktober 2011

Violsjal...


Jeg tror ikke der er nogle der kan være i  tvivl om at jeg elsker dette sjal.


 Jeg kan slet ikke takke Louise nok, for at lave dette kæmpe stykke arbejde for mig.


Jeg kunne hente det i tirsdags på posthuset, og jeg turde næsten ikke åbne pakken, jeg var helt vildt spændt. Men hold nu op det tog pusten fra mig, jeg blev så rørt, det var lige som jeg havde håbet og forstillet mig ,jeg havde godt nok bare tænkt mig en ens farvet kant, men det gik Louise ikke med til :0) der skulle også violer på, og hvor har hun ret, det ville há været synd med ensfarvet. Jeg kunne godt unde jer at røre ved det, jamen det er så vildt flot og lækkert.
TUSIND TAK LOUISE ♥


Og samme dag kom Rasmilla med sit garnparty, det kan altså også slå mig omkuld, det er så dejligt garn hun har, og så alt det nye suk suk, men der skete en fejl, der blev kun købt garn ind til datteren min uha uha, nå men det skal jo først strikkes, og så er det jo en god mulighed for at komme ind og se Rasmilla´s nye butik :0) for der er lige noget lilla´t garn der må ejes

14 kommentarer:

  1. Det er altså meget smukt, jeg forstår din begejstring:-)

    SvarSlet
  2. Jeg kan godt forstå du er helt vild med sjalet..Det er superflot.;-)

    SvarSlet
  3. Hold da op hvor er det flot...det har da været et kæmpearbejde med alle de strkkede violer...dygtige Louise

    SvarSlet
  4. jeg forstår godt din begejstring. Det er bare så smukt dit Viol-sjal. og kanten den er bare perfekt med blomster hele vejen rundt.

    Du må bare have strikket op af Rasmillas garn, så du kan komme afsted igen.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  5. Nu bliver jeg også helt rørt ♥
    Du har tålmodigt ventet, og jeg er så glad for, du synes om det. Det var et stort arbejde, ja, men det var det værd.

    God belønningstur til Rasmillas nye butik :)

    SvarSlet
  6. SMUKT,SMUKT, SMUKT..... hold da fast det er smukt. Man får helt lyst til at putte sig i det :O)

    SvarSlet
  7. Åhhh hvor er det altså smukt det sjal,kan godt forstå din begejstring.Sikke et arbejde.

    SvarSlet
  8. Jeg kan da godt forstå at du har svært ved at få armene ned - det er fantastisk smukt. Og så med violer - selvfølgelig, sådan skal dit sjal være ;O)
    Har du selv tegnet mønstret og hvad er det strikket i????

    Jeg har også et besøg hos Rasmilla til gode - så måske vi skulle mødes derinde en dag ;O)

    SvarSlet
  9. Smukt, smukt, smukt sjal....

    Får helt lyst til, at putte og pakke mig ind i det....

    SvarSlet
  10. Jeg forstår til fulde din begejstring det er virkelig et sjal ud over det sædvanlige, jeg var jo så heldig at få lov at se -føle og beundre det over på Fanø....strik når det er smukkest.
    Louise er en meget dygtig kvinde med et stort hjerte.

    kh Jane

    SvarSlet
  11. Meget flot sjal og lige dine farver - Kom vinter sjalet skal bruges :-)

    en ting: tusinde tak for de sager jeg fik i pakkeleg :-)

    SvarSlet
  12. Jeg kan da godt forstå, at du er glad og rørt - det er et meget smukt sjal.

    Violkanten, som jeg kan se p øverste foto, ser fantastisk flot ud, så godt at den kom på !

    SvarSlet