mandag den 19. december 2011

Vinderne er ....

Jeg brugte Random til at trække vinderne, så her er de i den rækkefølge de blev valgt :

Vinder af tasken er Kreative Charlotte

Vinder af det brune armbånd er Hanne, Randers

Vinder af det blå armbånd er Netemor

Vinder af garn er Helles kreative hjørne

Hjertelig tillykke håber i bliver glade for lige den gave der kom til jer. Vil i være søde at skrive jeres adresser til mig på kim-lykke@mail.dk så vil jeg få dem af sted så hurtig som muligt. Og til jer andre tusind tak for at i ville være med

2 kommentarer:

  1. Wee, hvor er jeg heldig..

    TUSIND tak Violykke, for den lækre taske..

    Sender dig en mail straks, med de oplysninger du skal bruge...

    Kan du have en glædelig jul samt et godt nytår, med alle dine kære..

    Charlotte

    SvarSlet
  2. Hold da op, det havde jeg slet ikke set, jeg plejer aldrig at vinde ;o)

    Tusind tak og så lige garnet som jeg håbede på ... super.

    Jeg sender fluks en mail.

    Glædelig bagjul og godt nytår.

    SvarSlet