lørdag den 29. december 2012

Så er julen....




Pakket væk for denne gang.

6 kommentarer:

  1. Det er dejligt når det er gjort, der bliver pludselig så meget plads - nærmest lidt tomt syntes jeg, når al julepynt er pakket ned. Jeg tæller ned til at tage mig sammen :-)
    Godt nytår

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg skulle lige tage mig sammen, men så var det heller ikke være :0)

      Slet
  2. Jeg har også pakket væk og elsker at der er lyst og lidt tomt. Der bliver hurtigt fyldt op med andet pynt, er jeg sikker på :-)
    godt nytår til dig og din familie

    Angelika

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg elsker faktisk også når det er væk, det giver luft .

      Slet
  3. Også her. Dejligt med en frisk start på det nye år.

    SvarSlet
  4. Også her er der pakket væk - dejligt -
    Selv om jeg synes jeg havde meget fremme fylder det alligevel godt på bordet indendet kommer i kasserne
    Ønsker dig og dine et godt nytår
    Knus

    SvarSlet