lørdag den 22. juni 2013

Jeg mødte...

Anne i Sorø. Og vi snakkede om bøger, lån og køb......




Så kom jeg til at tænke på denne, den lånte jeg igen, igen og igen i rigtig mange år. Pludselig lå den der i deres årlige bogudsalg. Da jeg kikkede i den seddel der var bagi ( ja det var den gang man fik stemplet sit lånernummer i ) var det kun mig der havde haft lånt den. Jeg har den stadig og er vildt glad for den. Modellen i bogen er en meget ung Pernille Ålund :0) sjovt hun har været model i en strikkebog, men det var jo også den gang, hun lavede børneprogram med Søren på kanal 2 København, ja ja, hvad et møde i Sorø Storgade ikke kan få hukommelse igang med ;0) Nå jeg er ved at pakke til loppemarked imorgen, så jeg hepper på tørre vejer :0)

3 kommentarer:

  1. Jeg kan godt huske den. Det er sjovt at genfinde sådan nogle bøger igen, som man engang har haft rigtig meget glæde af.

    SvarSlet
  2. Det er sjovt som et møde kan sætte tanker og minder i gang ;O)
    Jeg oplevede lidt det samme i går, men det er en længere historie (jeg må skrive et blogindlæg ;O)

    Jeg håber vejret er med jer i morgen, jeg satser på at komme, det kunne være så hyggeligt at sige hej!

    SvarSlet
  3. Hyggeligt at mødes...og jeg gik lige hjem og bestilte den bog som boghandleren ikke kunne klare (Hos Amazon) og sørme om ikke der røg en mere med i handlen ;-)
    De to bøger + den som boghandleren klarer har jeg haft lånt lånt og atter lånt via Biblioteket...nu får jeg snart mine egne :-)

    SvarSlet