mandag den 15. juni 2015

WWKIP 2015

Søsteren min, Bossen og jeg pakkede bilen, kørte her fra Sjælland kl 6 lørdag morgen, kørte mod Aalborg, nærmer Gug. Vi ville strikke hos Garnudsalg. Hold nu op det var skønt. ( der var en mere fra Sjælland Mandagspigen , super dejligt at du var der. )


Vi startede ud på parkeringspladsen, garnudsalget bød på masser af kager ...


Der var rigtig mange, skønt at se alle de strikke glade damer. ( der kom da et par ting på To Do listen )


Men regnen kom og vi der holdte ud rykkede ind. Mega hyggeligt. Der skal lyde en stor tak til Garnudsalg. Håber vi ses næste år.

7 kommentarer:

  1. Ville også gerne have været der, men kunne ikke nå det :-(

    SvarSlet
  2. Det ser ud til at have været rigtigt hyggeligt!
    Igen i år kunne jeg ikke deltage, da jeg var inviteret til 60 års fødselsdagsfest hos min onkel, men næste år vil jeg altså være med et eller andet sted i landet :-)

    SvarSlet
  3. Det var da noget af en tur, men hvad gør man ikke for at strikke i hyggeligt selskab :)

    SvarSlet
  4. Det var da noget af en tur, men hvad gør man ikke for at strikke i hyggeligt selskab :)

    SvarSlet
  5. Ihh da! Måske skulle jeg med næste år Lykke, så kunne vi mødes :) Jeg bor jo lige i nærheden.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kunne være så hyggeligt 😊

      Slet
  6. Det er så sejt I kørte derop!

    SvarSlet