fredag den 11. december 2015

December....

Løber fra mig, har ikke fået pyntet op endnu.... Så i må nøjes med et skønt billede af juletræet på Køge torv.


Igår var jeg til et skønt foredrag med disse damer....


Sara Blædel, Agnete Friis, Julie Hastrup og Helle Vincentz meget spændende, Sara's Nordic Noir er super hyggelige og meget interessante.

På strikke fronten, uha uha jeg har gang i meget og intet bliver færdig, syntes der hyles mere end der er godt. Når det så er sagt, har jeg haft et stort samarbejde med @hundemoster, eller hun har haft et store arbejde og jeg et lille, men mere om det når der er taget billeder.

Og så noget helt andet. Garnudsalg holder juleåbent mandag den 21/12, min søster og jeg køre der op, hvis der er en her på Sjælland eller Fyn, der vil med har vi endnu en plads ledig, det vil være sådan at vi deler benzin og bro udgifter, skriv til mig på Kim-lykke@mail.dk hvis du kunne tænke dig at besøge det super skønne sted.

2 kommentarer:

  1. Øv at jeg skal på arbejde den 21.
    Det er da godt nok et pænt juletræ, måske jeg skulle prøve at gå ud den anden vej en af dagene. Pinligt at jeg ikke har set træet med lys, når jeg nu arbejder lige op ad det ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja trist du skal arbejde. Lene Zaar har taget fri så hun skal med os. Ja du må ud på torvet, det er så flot. God aften.

      Slet