mandag den 23. maj 2016

Ommer....

Man tro man har en super ide, og det var det som også indtil jeg indså at den ikke var god ....


Jeg havde set noget garn på Etsy, men vi ved jo alle hvad der sker, når vi bestiller garn i USA, told og skat, og så bliver garn en del dyrt, så jeg spurgte Sysleriget om hun kunne hjælpe, og det kunne hun i den grad. Det er så meget li' det jeg havde set på Etsy.


Planen var at strikke en poncho i domino strik, men den plan er så lavet om, nu bliver det en trøje efter Liselottes super gode opskrift, den virker bare, så sæt igang.

3 kommentarer:

  1. Sådan er det bare ind imellem. Godt, at du har en alternativ plan for det smukke garn!

    SvarSlet
  2. Shit happens som man siger og saa er det bare op paa hesten igen. Det er altsaa bare en kanonos flot farve.

    SvarSlet
  3. Godt du ikke kom alt for langt inden du sadlede om {;o) glæder mig til at se farven "live" {;o)

    SvarSlet