onsdag den 4. april 2018

Poncho..

For længe siden strikkede jeg denne poncho. Der er strikket mange af dem også til gaver. Jeg er vild med at den ikke går så langt ned på armen, men dækker godt og varmt over brystet. Det er en opskrift fra et Sally´s og den kan også findes på Hendes verdens Hjemmeside jeg har lavet lidt om, strikket den rundt og klippet op ( jeg er ikke vild med mønster strik på vrangen ) syet den sammen uden at strikke border og knaphuller, så derfor heller ingen knapper, det gør at den bliver lidt mindre og super skøn.


Men så havde @enheberg lagt billede op af denne helt nye Sky fra Mayflower og jeg var solgt, den kunne jeg helt klart godt tænke mig, min lille poncho i, så søde Louise sendte garn frisk fra fad, så jeg kunne komme igang.


Og jeg er vild med den, den skal gå´s til, så den bliver lige så skøn som de forrige . De første jeg strikkede var i Drops Air og denne nu i Mayflower Sky, begge garner er super skønne.




3 kommentarer:

  1. Det er sådan et fint hulmønsterm, som må hedde et eller andet. Måske synes jeg det er ekstra fint, fordi det er et af de første hulmønstre jeg prøvede kræfter med for mange, mange år siden, og siden synes jeg har set alle steder :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tror det hedder den spanske blonde ?

      Slet