fredag den 16. august 2013

Cykeltur.....

Jeg var ude på cykeltur med min søster og guddatter, da dette syn møder os....




En grævling der er kørt ihjel, det er næsten mere end vi kan klare, jeg vil vildt gerne ha den med hjem og få udstoppet, og min guddatter lige så. Jo moster kom nu vi skal ha den med, jamen vi kan da ikke ha den med på cykel, jamen jeg vil godt stå vagt, til i har hentet en bil.....




Jamen vi har jo ikke en fryser den kan ligge i...... Ej kom nu, vi må tage den med.... Nej nu cykler vi hjem og så Googler vi hvad det koster. Det gjorde vi så og det koster 5500 kr nå det var lidt for meget til mig, jamen moster jeg har 1000 kr siger hun ( det var så sødt ) Men som jeg sagde til hende, den skal nok blive udstoppet, der er en anden der tager den......men Gud hvor ville jeg gerne ha' haft den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar