lørdag den 6. februar 2010

GIVE AWAY.

Så kommer min første Giwe Away, når der er 25 faste læser, udtrækker jeg en vinder som kan vælge den sjalsnål hun ønsker, ud af de 3 på billede. Det er mine hjemme gjorte glasperler, med gummiring og træ pind. Så hvis du vil være med så er det som altid :

♥ Kommentar på dette indlæg 1 lod.
♥ Kommentar plus tilmelding som fast læser 2 lodder.
♥ Kommentar, fast læser og link til denne Giwe Away på din bolg 3 lodder

Husk at skriv hvor mange lodder du ligger i puljen.

22 kommentarer:

  1. En sjalsnål, det er lige, hvad jeg mangler. Tre lodder til mig, tak. Jeg begynder allerede at krydse fingre...

    SvarSlet
  2. Sikke nogle lækre nåle. jeg tager to lod. Fast læser + kommentar :)

    SvarSlet
  3. Hvor er de smukke og sikke en fantstisk idé, du har fået der. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder :)

    Klem fra Mette

    SvarSlet
  4. hov,"faldt" lige over din blog , tilmelder mig med 2 lodder . God søndag fra nordjylland

    SvarSlet
  5. Hvor er de smukke, to lodder til mig.
    mvh Maria

    SvarSlet
  6. WOW de er flotte! Sådan en må jeg da helt sikkert have til et af mine utallige sjaler :-)
    Jeg smider 3 lodder i puljen - når jeg kan få google friend til at virke her...

    SvarSlet
  7. De er så flotte, kunne da godt bruge en. så melder mig med 3 lodder.

    SvarSlet
  8. De ser skønne ud. Jeg har lige bestilt et sjalskit, så det ville være oplagt med sådan én. Jeg ligger 2 lodder i puljen :)

    SvarSlet
  9. Det er da lige sådane en sjalsnål jeg mangler :-) Melder mig med 2 lodder

    SvarSlet
  10. Smukke "nåle" og jeg deltager da gerne med to lodder :-)

    SvarSlet
  11. ej hvor er de flotte, jeg bliver da vist nødt til at deltage med hele 3 lodder :-)

    SvarSlet
  12. Jamen hvor er de dog flotte, og dem kan man jo ikke få for mange af, så jeg kunne godt ønske mig din øverste på billedet.

    SvarSlet
  13. De er rigtig fine, og jeg vil gerne være med og vil følge dig som fast læser. Også velkommen til min give away;0)

    SvarSlet
  14. Wauu, hvor er de flotte.Jeg vil gerne være med.
    Jeg smidder 3 lodder i puljen.
    Kh Maria

    SvarSlet
  15. Hvor er de flotte. Jeg deltager gerne med 3 lodder.

    Kh. Randi

    SvarSlet
  16. Jeg synes forsat de er mega flotte, og er især helt vild med den øverste :-) håber de sidste 4 snart melder sig *G*

    SvarSlet
  17. hvor er de altså super flotte, man kommer helt til at tænke på forår når man ser på dem. Jeg deltager med 2 lodder og sommerfugle i maven.

    SvarSlet
  18. Hejsa...også her skal der være en lille hilsen og jeg må bare sige ! Hvor er de altså bare flotte de sjalsnåle...passer perfekt til et af mine hjemmestrikkede sjal, så nu krydser jeg fingre for at jeg bliver trukket op af hatten ;o) -PS: Herlig blog du har dig, Hilsen Lene (3 lodder til mig)

    SvarSlet
  19. Hejsa! Ny læser her. Sikke en dejlig blog du har og sjalsnålen er bare SÅ flotte. Deltager med 3 lodder (hvis jeg skulle være den heldig kan gaven sendes til forældre i DK der sender videre). KNUS♥

    SvarSlet
  20. Flotte nåle, og så vil jeg være den 25. faste læser. Mon jeg så også bliver den heldige? 2 lodder til mig, tak.
    Zpif

    SvarSlet
  21. Yes, jeg springer lige på som nr. 26.
    Sådan en nål vil helt sikkert være flot i mit hår.
    2 lodder til mig.
    Vh Louise

    SvarSlet