tirsdag den 10. april 2012

Her...

er opskriften http://www.boligliv.dk/Kreative-Ideer/Lunt-efterar-strik-et-slag/ Jeg ved ikke om i er interesseret i at høre om mine ændringer, men her kommer de. Jeg byttede pind 4 ud med 6,5 og så skal der også tage ud på den ene pind i kontrast farven, det står der ikke ...... Men det er jo bare hvad jeg har gjort, prøv dig frem, det behøver bare ikke være 6 gange før det lykkes (  1. gang syntes det lød af lidt masker så jeg slog dobbelt op, 2. gang forsmå pinde, 3. gang 18 eks masker, det duede ikke, 4. gang passede maskerne ikke og 5. gang heller ikke, så opdagede jeg det med kontrast farven ) Og der er bare brugt garn fra lageret. Håber i kan bruge det til noget. P.s jeg strikkede 2 eks mønster.

2 kommentarer:

  1. Meget smukt slag.
    Jeg bliver helt fristet - også for lige at se, om det er så bøvlet. Det er jo så fint et resultat.

    SvarSlet
  2. Det er ikke bøvlet når man bare lige ved at der skal tages ud 13 gange og ikke 12 som der står :0) alt det andet var jo bare fordi jeg var et kvaj :0)

    SvarSlet