fredag den 4. maj 2012

Så ......

Kan klokken godt blive 14.30 hvor vi køre til Kirke....
Bordene er klar........

Maden er klar og klaret.......

Tøjet er klar ( Tobias kom så gnaskende på et jordbær, da jeg står og stryger hans skjorte og Ups så taber han det ned på skjorten, FUCK, mig igang med klat vaske, nu skal man vide det, for at se hvor det er og Cardiganen dækker , jo jo det går som det plejer her i fam. ) og jeg blev færdig med tørklædet i nat, også bare fordi jeg ikke kunne blive enig med mig selv, om hvordan den ide jeg havde i hoved skulle blive udført, men det lykkes tilsidst og er nu vasket og dejligt blødt lige til at kaste om halsen i en kold Kirke.
Åh hvor vi glæder os.

5 kommentarer:

  1. Tillykke med sønnen idag,hvor er det et fint bord.Og lækkert tørklæde,godt det blev færdigt :)

    SvarSlet
  2. Tillykke med sønnens konfirmation. Det er en stor dag for ham og jer. I ønskes en skøn fest. Bord og jordbær ser bare fint ud, dit haltstørklæde er skønt at skue lækre striber du har lavet.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  3. Jeg håber I får den dejligste dag - du har da gjort dit :)
    Tillykke med sønnen!

    SvarSlet
  4. smukt tørklæde, er vild med farverne. Og dejligt at læse at I havde en dejlig dag

    SvarSlet