torsdag den 22. august 2013

Humor.......

Jeg fik mail fra Garnudsalg og der var knoll-supersoft på bud. Jeg havde bestemt mig og tastede ind hvad jeg skulle ha', men så kom jeg fra det og dagen efter var farven viola udsolgt...... Ej for f..... Og det var lige det jeg skulle bruge til et smukt tæppe.... Nå ja ja jeg bestilte andre gode garner, og skrev en lille besked om at hvis de løb ind i noget knoll viola, så var jeg aftager..... Og her er det så den skønne skønne humor kommer.....


De sendte denne tot, hæ hæ hæ jeg var helt færdig af grin, det er sku humor på højt plan, jeg elsker den form for humor, og denne tot kommer i glas og ramme ;0)

11 kommentarer:

  1. Ja det er god humor - fedt at de lige gav sig tid til det :))

    SvarSlet
  2. He he, sidder her og griner, det er altså god humor, du må til garnpusher.dk eller Holst efter viola, desværre så ikke på tilbud.

    SvarSlet
  3. Jeg mener at kunne se, at det bliver et meget lille, men sikkert smukt tæppe ;-)

    SvarSlet
  4. haha, hvor er det dejligt med sådan en humor :-)

    SvarSlet
  5. hi hi ..super humor :)
    håber den igen kommer på lager
    kh

    SvarSlet
  6. Hihi det er god humor :-)

    SvarSlet