torsdag den 1. marts 2018

Hvordan er det muligt....

At jeg er så dum.... GARNUDSALG havde eller har et rigtig godt tilbud på soft melange eco og jeg slog til som i virkelig slog til. Jeg vil strikke vesterhavssjalet og tænkte jeg bestiller i en del farver og så er der julegaver... jeg læser opskrift og der skal bruges 300 g til hvert sjal. Er der så nogle der kan sige mig hvad der gik galt .... jeg bestiller 3 fed af hver farve .... men for en i h...... jeg skal jo bruge 6 fed i hver farve. Sååååå nu har jeg sådan cirka 27 nøgler som jeg ikke rigtig kan bruge til noget. Og farverne er udsolgt på nær 2, dem vil jeg så skynde mig at bestille. Amen hvor var mit hovede.


Billede lånt hos Garnudsalg.

8 kommentarer:

  1. Du må i gang med at lede efter opskrifter til 150 g., - små babytrøjer måske? Hold da op, du får travlt. Sikke ærgerligt.
    Måske kan du efterlyse noget i gruppen Vi elsker GUG garnudsalg på facebook. Der er tit gevinst.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det har jeg faktisk overvejet, men tak for ideen.

      Slet
  2. Jeg ville retunere, og købe noget andet. Der er 14 dages retur ret. Frem for at have garn der ikke rigtig rækker til noget.

    SvarSlet
  3. Sådan l... Lykke. Jeg ville som Lykke sende det retur, for jeg ville ikke få det brugt, når det nu var tænkt til nogen planlagte projekter. Men ellers venter jeg spændt på at se hvad du finder på at bruge det til

    SvarSlet
    Svar
    1. Gud ja det har jeg slet ikke tænkt over, det vil jeg da overveje.

      Slet
  4. Det har jeg faktisk også gjort en gang... heldigvis kun til et projekt. Men jeg måtte genoverveje farvesammensætningerne, da ikke alle farver længere var på lager, da jeg ville genbestille :D

    SvarSlet
  5. Hej. Jeg har fundet det samme garn som Soft melange fra Garnudsalg Det findes på strikkepindene.com under økonomiske garn. Dog ikke til tilbudspris.

    SvarSlet