fredag den 22. april 2011

Så er ...


 Viollikøren næsten færdig, nu står den med kandis og hygger sig, efter 2 omgange med violer, der kunne lige nå at springe nye ud, i græsplænen. Det er helt vildt som det smager af Violer, det havde jeg ikke troet

Og så bliver Daisy fra Karen Noe altså ikke til noget, jeg kan slet ikke forene mig med den trøje. Men nu har jeg købt bogen Mere feminin strik, og der må jeg sige at jeg blev stor forelsket i en del modeller, men men har lige et par bestillinger der skal være færdig

6 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig til at høre om det færdige likørprojekt - det ser smukt ud på flaskerne ;O)
    Jeg skal også se at få købt den nye bog - har set enkelte billeder fra den og det ser lokkende ud.

    SvarSlet
  2. Uhm, det lyder lækkert med viollikør :)
    En skam med trøjen, den ser ellers lækker ud. Men mon ikke du finder noget andet at bruge garnet til fra den nye lækre bog?
    God påske.
    Kram Louise

    SvarSlet
  3. Viollikøren ser rigtig flot ud ;-) Bogen Feminin strik har jeg også kik på, der er rigtig mange flotte modeller i. Så mon ikke du finder et nyt projekt du synes om.
    God påske

    SvarSlet
  4. Violer er en af mine favoritter. Desværre har vi dem ikke i Grønland. Et år, hvor jeg var på kursus i DK i foråret, kom jeg på mine ture forbi et stengærde med violer i duft-højde. Og ved du hvad? Jeg begyndte at græde!! Af glæde, af gamle minder, af... ja, jeg ved ikke hvad.

    Dufter likøren også af violer? gad godt smage den :-)

    SvarSlet
  5. Fru Olsen nej jeg syntes ikke den dufter af violer, der for troede jeg heller ikke den ville smage så meget som den gør, jeg skal nok gemme en smager til dig, og næste gang jeg er ved Ragna så stiller jeg det til dig :0)Ja jeg elsker dem også bare så højt, åh det minder om forår som barn....den gang man bare løb rundt og ikke skulle passe på alt, og ens forælder ikke anede hvor man var, tænk nu ved man altid hvor ens børn er... ikke længer væk end en sms....

    SvarSlet
  6. jeg kan slet ikke forestille mig hvordan viollikør smager :-)
    den bog skal jeg ogsaa have fat i. efter hvad jeg har laest om den i blogland, er det en must-have.
    god påske til dig og dine
    Angelika

    SvarSlet