mandag den 29. oktober 2012

Så er jeg hjemme....

Efter den skønneste tur, tror aldrig jeg har oplevet så smukt natur før. Men lige et billede af garn,


Vakuum pakket garn, det er så smart, vi havde købt poser til at tømme for luft med en støvsuger, så vi lånte støvsugeren på hotellet, og så blev der ellers pakket, vil sige vi var meget nervøse for, om det holdte, både poser og kufferter, jeg havde 137 nøgler garn med hjem ( nogle 100 grams ) og jeg var ikke den der havde mest :0) men hold op, jeg kunne ha' købt meget mere, hvis bare der havde været plads, men vi må jo bare afsted igen.

9 kommentarer:

  1. Det er da rigtig godt tænkt at vakuumpakke garnet - så er der lidt til vinterstrikkeriet

    SvarSlet
  2. Det var da det smarteste trick jeg har læst om længe :-)

    SvarSlet
  3. Velkommen hjem. Det ser ud til at dine strikkepinde skal gløde det næste lange stykke tid :)

    SvarSlet
  4. Uha....det er lige som at se ned i mit eget kuffert når jeg rejser dertil:)
    Det der den aller bedste måde at pakke sit garn på....det fylder næsten ingenting :)og så er der jo plads til meget mere:)
    Godt du havde en god tur.

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  5. Ingen jordskælv?
    Men en masse garn kan jeg se. Hold da op, der skal strikkes:)

    SvarSlet
  6. Jamen du milde moster - jeg troede ikke du rejste ud som indkøber ;O)
    Jeg glæder mig til at se de MANGE nøgler, sår det kommer ud i luften!
    (misundelig?? - så meget!!)

    Nåh ja - velkommen hjem ;O))

    SvarSlet
  7. Hold da op alt det garn, nu må du da have garn til resten af året eller???

    Spændende at se hvad du får ud af det.

    SvarSlet
  8. Velkommen hjem,godt du har haft en god tur uden jordskælv,mums en masse lækkert garn , jeg venter spændt på hvad der flyver på pindene

    SvarSlet
  9. Velkommen hjem igen. Sikke en voldsom masse garn. Man sku' næsten tro at du vil åbne garnbutik ;-)))

    SvarSlet